سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

سردار ایاد برام زاده از رزمندگان دلاور ، جانباز و یادگار روزهای مقاومت خرمشهر به دعوت حوزه بسیج دانشجویی مالک اشتر دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در مراسمی که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محل مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد شرکت نمود.

 

در ابتدای این مراسم که با همکاری روابط عمومی و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه و با حضور هیات رئیسه ، تعدادی از کارکنان ، دانشجویان و عده ای از مردم و مسئولین شهرستان تشکیل شد ، پس از قرائت حدیث شریف کساء ، سردار برام زاده ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم و قبولی طاعات و عزاداری سوگواران ، به بررسی مکتب انسان ساز شیعه پرداخت.
وی اضهار داشت : پس از رحلت رسول گرامی اسلام عده ای نخواستند که این مکتب که همان مکتب اهل بیت و ولایت امیرالمومنین(ع) بود ، پابرجا بماند و در طول تاریخ این عناد و دشمنی ها ادامه داشت تا به زمان ما رسید که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) ، دشمنان با این مکتب مخالفت ورزیدند چرا که آن را برای خود خطرناک دیدند. لذا جنگ تحمیلی را به راه انداختند. جنگی که در یک طرف آن تمام دنیای کفر و در سوی دیگر آن اسلام قرار داشت.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس ، سپس از دلاوریها و رشادتهای رزمندگان و شهدا گفت و افزود : آنچه ما را در برابر کفر به پیروزی رسانید همین دلاوریها ، رشادت ها ، ایمان قوی و اعتقاد راسخ بود که سلاح اصلی ما نیز بود.
سردار برام زاده همچنین از پایبندی و پشتیبانی به ولایت فقیه هم گفت و خاطر نشان ساخت : در هر مقطع و زمانی که گوش به فرامین ولایت فقیه داده نشد ، ضررهای زیادی متحمل جهان اسلام شده است که نمونه بارز آن در زمان امیرالمومنین(ع) بود چرا که اگر به فرمایشات و فرامین مولا گوش فرا داده می شد،این چنین مشکلاتی گریبان گیر دنیا و اسلام نمی شد.
این جانباز و رزمنده هشت سال جنگ تحمیلی خواستار این شد که نسل جوان و دانشجو بیشتر با آنچه درجبهه ها گذشت و با دلاوریها و رشادت رزمندگان و شهدا آشنا شوند.
در پایان این مراسم نماز مغرب و عشاء در محل مسجد دانشگاه برگزار گردید.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com